Friday, January 27, 2012

Χρόνια πολλά μπαμπά!




Ντίαρ Ντάιαρι,

σήμερα (μάλλον) είναι τα γενέθλια του μπαμπά μου!
Γι'αυτό σας κερνάω ένα μικρό γλυκάκι!

(Που λέγεται cake pop, είναι η νέα μόδα μετά τα cupcakes και την επόμενη φορά θα σας πω πόσο εύκολο είναι να τα φτιάξετε! Σήμερα.... μόνο ευχές!!)

Πρώτα να σας εξηγήσω το "μάλλον" παραπάνω... Άλλη ημερομηνία λέει η ταυτότητα, άλλη η γιαγιά μου, και άλλη ο ίδιος... Θυμάμαι πως αυτή η αβεβαιότητα κάθε χρόνο μας προβλημάτιζε οικογενειακώς, μιας και τα γενέθλιά του κυμαίνονται από τις 26 εως τις 28.
Νομίζω πως η γιαγιά λέει 26, και η ταυτότητα 28. Και οι φίλοι του, του λένε χρόνια πολλά στις 27 :-) Διαλέγω τη μέση λύση κι εγώ λοιπόν! 27 it is!

Και επειδή όλο για τη μαμά μου ακούτε σε αυτό το blog, σήμερα επ'ευκαιρίας θα σας πω μερικά facts για τον μπαμπά μου.

  • Όταν ήμουν πολύ μικρή καθόμουν στα πόδια του και με τάιζε "φαφάκια" (aka σουβλάκια). Να πως είχα γίνει ζουμπουρλού. Φαφάκια και λουκουμάκια κατέβαζα.
  • Επίσης όταν ήμουνα μικρή τον φώναζα "παπέα". 
  • Παλιά είχε μια μεγάλη μηχανή που μου άρεσε πολύ. Ήταν το καλύτερό μου όταν πηγαίναμε βόλτες!
  • Είναι μεγάλος μάστορας. Στα πάντα! Ό,τι και να τύχει μέσα στο σπίτι, μπορεί να το φτιάξει. Μεγαλώνοντας έτσι καλόμαθα τόσο πολύ, που τώρα φανταστείτε τι τραβάει ο Bill... (ευτυχώς που πιάνουν κι εκείνου τα χέρια του - τι θα έκανα αλλιώς!)
  • Όταν είμασταν μικρές με την αδερφή μου, μας έφτιαξε ένα απίστευτο 3-όροφο σπίτι για να παίζουμε με τα Playmobil! Άνετα συγκρίσιμο με αυτό που κυκλοφορούσε τότε στα παιχνιδάδικα... Με σοφίτα, και πάτωμα με επένδυση (σαν χαλί), και αποσπώμενους εσωτερικούς τοίχους για να ελέγχουμε εμείς το μέγεθος των δωματίων.  Υπερπαραγωγή!
  • Μου έμαθε την ώρα, τους λατινικούς αριθμούς, τα μαθηματικά, πώς παίζεται το σκάκι, και τις πρώτες εντολές του DOS (και έκανα και τη δύσκολη τότε - πού να 'ξερα...)!
Άντε, φτάνει ο φόρος τιμής στον πατέρα. Του χρόνου πάλι!


Μπαμπά μου να σε χαιρόμαστε, να είσαι πολύχρονος! Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένος!
Σου στέλνω πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!

Το παλόπαιδο

Γιορς

12 comments:

  1. Χρόνια πολλά κ. Γιώργο!!! Ό,τι καλύτερο σας εύχομαι..
    Φόρος τιμής συνεχίζεται: -έχει πάντα το καλύτερο τσίπουρο!!
    Τζενούλα να τον χαίρεσαι.. Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Χαχα, σωστός ο Γιαννάκης! Thank you! Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Να το χαιρεσαι το μπαμπα σου! Να ναι γερος και να συνεχισει να σας προσεχει για πολλα χρονια ακομα!

    ReplyDelete
  4. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου Τζενάκι! Να είναι πάντα καλά, γερός και δυνατός και να έχετε πάντα την ίδια γλυκιά και τρυφερή σχέση! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  5. Να τον χαίρεσαι!!! Να είναι γερός και να σας προσέχει πάντα!

    ReplyDelete
  6. Να τον χαίρεσαι τον "παπέα" σου Τζενούλα μου!χαίρομαι που έχεις κρατήσει τρυφερές και όμορφες αναμνήσεις!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Να τον χαιρεσαι τον πατερουλη σου να ειναι γερος και δυνατος..ζησε μαζι του οσο πιο πολλες στιγμες μπορεις..πολλα φιλακια!!!

    ReplyDelete
  8. Να ζήσει ο πατερούλης σου, να τον χαίρεσαι!
    Να τον αγαπάς πολύ και να του το δείχνεις, το έχει πολύ ανάγκη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου,συγκινητικά όλα όσα γράφεις γι αυτόν.

      Delete
  9. Σας ευχαριστώ όλους! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  10. Πολύχρονος ο μπαμπάς σου Να τον χαίρεσαι.Τα cake pops είναι πολύ ωραία. Ειχα την εντύπωση όμως ότι κυκλοφορούν απο χρόνια στην Αμερική. Ισως τώρα να έγιναν απλά μόδα.
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Νίκη! Ναι έχεις δίκιο, έχουν εμφανιστεί κανα 2 χρόνια, αλλά τώρα τελευταία έχουν ξεσαλώσει όλοι! Φιλάκια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...