Wednesday, January 18, 2012

Γρήγορο σουφλέ με μακαρόνια παστίτσιου / Quick souffle with leftover pasta




Ντίαρ Ντάιαρι,

σε κάθε συνταγή τα κάνω όλα "με το μάτι". Σπάνια κοιτάζω ακριβείς δοσολογίες, γι'αυτό και μου πήρε αρκετό καιρό να βάζω εδώ στο blog τα υλικά μετρημένα. Και ας μου φώναζε η φίλη μου η Μαρία η διατροφολόγος (τα φιλιά μου στο μαγευτικό Τέξας!) να βάζω δοσολογίες για να ξέρουμε και θερμίδες.
Με τα πολλά συμβιβαστήκαμε κάπου στη μέση... Κι έτσι αν παρατηρήσετε τις συνταγές μου, συνήθως τα υλικά τα μετράω με κούπες και κουταλάκια. Σε γραμμάργια (που λέει κι ο Παρλιάρος) δεν το έχω.


Όταν δείτε γραμμάρια αυτό σημαίνει πώς τη συνταγή την έχω διαβάσει από αλλού και δεν την έχω μάθει ακόμα καλά ώστε να μετράω με κουταλιές και φλυτζάνια... :)

Μου αρέσει να βλέπω τις αναλογίες που χρειάζονται και μετά να κάνω τα δικά μου!

Έτσι λοιπόν μια φορά που έφτιαξα ένα φανταστικό παστίτσιο (ο ενθουσιασμός είναι επειδή είχαμε να το φάμε καιρό), δε μέτρησα σωστά και μου περίσσεψαν μακαρόνια.

Τα έβαλα σε ένα ταπεράκι και στο ψυγείο, μέχρι να απόφασίσω τι να τα κάνω. Την επόμενη μέρα που το παστίτσιο είχε σχεδόν τελειώσει, ήρθε η σειρά τους...

Τα έβαλα σε δύο μικρά ράμεκιν: μικρά πυρίμαχα μπολάκια, σαν αυτά που βάζουμε το σουφλέ σοκολάτας ή την french onion soup.

Σε ένα μπολ ανακάτεψα:

  • 1 αυγό
  • 1 κούπα γάλα
  • 1 κούπα τριμμένα κίτρινα τυριά (ό,τι είχα στο ψυγείο)
  • 2-3 φέτες ψιλοκομμένο σαλαμάκι
  • πιπέρι

Τα περιέχυσα πάνω από τα μακαρόνια, και έβαλα τα ράμεκιν στο φούρνο για 20 λεπτά.

Είναι μια ωραία ιδέα για γρήγορο φαγητό από ό,τι μας περισσεύει. Δεν νομίζετε?

Σας φιλώ σταυρωτά,
Γιορς


10 comments:

  1. Καλημέρα Τζένη! Πραγματικά πολύ γρήγορο φαγητό αξιοποίησης! Και φυσικά πεντανόστιμο! Φιλιά, καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  2. Αυτα τα εκτακτα ειναι πολλες φορες και τα πιο νοστημα!

    ReplyDelete
  3. Glykoula, sou fwnaza, gia na mporoume na epanalavoume kai emeis thn epituxhmenh suntagh sou! :) Eimai megalh fan sou! Polla Filakia

    ReplyDelete
  4. @Ερμιόνη, Καλημέρα και σε σένα! Να έχεις μια όμορφη μέρα!
    @Elpiniki, Μην το συζητάς Ελπινίκη μου, τα τυχαία είναι και τα καλύτερα!
    @Maria, Και καλά έκανες Μαράκι μου, τώρα κάθε φορά που το παλεύω να δώσω δοσολογίες σε θυμάμαι! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  5. Τέλειο Τζενούλα μου!όταν αυτοσχεδιάζεις βγαίνουν και τα καλύτερα!μας ανοίγεις την όρεξη κάθε φορά....πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  6. Τζένη πολύ γρήγορο και νόστιμο το φαγητάκι σου.Να είσαι καλά καλό σου σαββατοκύριακο εκεί στα ξένα...

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραία για το περίσσευμα ... θα το υιοθετήσω και εγω.

    Φιλιά

    ReplyDelete
  8. λαχταριστο μονο και μονο απο ιστουμε για ττις εικονες φαντασου και να το φτιαξουμε ε; ευχαρην προταση

    ReplyDelete
  9. Σαφώς και νομίζουμε πως είναι ωραία ιδέα!
    Η αξιοποίηση των φαγητών και των υλικών που περισσεύουν είναι "must" σε όλες τις κουζίνες του κόσμου καλή μου :-))

    ReplyDelete
  10. δεν εχω καλυτερη νοστιμια απο ενα τετοιο πιατο!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...