Friday, December 17, 2010

Πουρές από μικρές μωβ πατάτες / Purple mashed potatoes


Ντίαρ Ντάιαρι,

στο online σούπερ μάρκετ που ψωνίζω κάθε εβδομάδα βρήκα purple baby creamer potatoes, δηλαδή μικρές μωβ πατατούλες. Αποφάσισα να είναι αυτές το νέο υλικό που θα δοκιμάσω, τις παρήγγειλα, ήρθαν και τις έκανα έναν νόστιμο χρωματιστό πουρέ που συνόδευσε καταπληκτικά τις μπριζόλες μας.


Πρώτα τις καθάρισα και τις έβρασα σε αλατισμένο νερό. 
Και πήραν ένα χρώμα καταπληκτικό! Σαν το χρώμα του αμέθυστου!
Στη συνέχεια τις έλιωσα μέσα σε ένα μπολ με ένα ξύλινο κουτάλι.

Τις έβαλα πάλι στην κατσαρόλα και τις ανακάτεψα σε χαμηλή φωτιά προσθέτοντας:
  • γάλα
  • τριμμένο τυρί που λιώνει
  • αλάτι
  • πιπέρι

Όταν ο πουρές ήταν έτοιμος και ζεστός τον σέρβιρα αμέσως (γιατί ποίος κρατιέται?).
Η γεύση της μωβ πατάτας που δοκίμασα μου φάνηκε πολύ κοντά στις κανονικές πατάτες. Το χρώμα όμως πολύ πιο εντυπωσιακό!

Aν καταφέρετε και τις βρείτε τότε να τις συμπεριλάβετε στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι! Είναι κάτι που θα στολίσει το τραπέζι σας!

Γιορς

20 comments:

  1. OOOooooOOo filenada, psixedeliko! :*

    ReplyDelete
  2. "OOOoOoOoOoOoooo" ξέρεις ποιος ήρθε ε? Μουτς! Καλό ταξίδι!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα πολύ ωραία συνταγή που θα βρούμε όμως τις πατατούλες;

    ReplyDelete
  4. Μία φορά τις είχε φέρει ο Βασιλόπουλος, απότ τότε δεν τις έχω ξαναδεί. Είμαι πολύ περίεργη, το χρώμα τους πάντως είναι τέλειο.

    ReplyDelete
  5. Μου αρέσει πολύ!!!!
    Θέλω κι εγώ τέτοιες πατατούλες, θα είναι σίγουρα κάτι το ασυνήθιστο στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι!!
    Τέλειο χρώμα!

    ReplyDelete
  6. Χρωματιστός πουρές! Φοβερός. Έχω δει αυτές τις πατάτες αλλά ποτέ δεν τις έχω πάρει. θα τις δοκιμάσω όμως κάποια στιγμή, είναι σίγουρο.

    ReplyDelete
  7. Τέλειο το χρώμα. Ελπίζω να μπορέσω να βρω και εγώ αυτές τις πανέμορφες πατάτες

    ReplyDelete
  8. nadia κι εγώ σε κανέναν Βασιλόπουλο θα πρότεινα να κοιτάξεις! Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete
  9. Κaterina την επόμενη φορά που θα τις βρεις να τις πάρεις!

    ReplyDelete
  10. Ανυπομονώ magda να δω με τι θα τις συνδυάσεις! Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Εύχομαι να τις βρεις manousina! Και να φτιάξεις ένα τέλειο φαγάκι!

    ReplyDelete
  12. απίστευτο χρώμα! φαντάζομαι και τη γεύση, θα τις ψάξω, αμφιβάλω όμως ότι θα τις βρω.
    Να είσαι καλά και να περάσεις σούπερ,
    Σε φιλώ γιορτινά

    ReplyDelete
  13. Thank you dear! Ανταποδίδω τις ευχές, να περάσεις κι εσύ τέλεια!

    ReplyDelete
  14. Όντως με το που το είδα, πριν καν διαβάσω, είπα σαν πέτρα Αμέθυστου μοιάζουν!
    Εκπληκτικό.

    ReplyDelete
  15. Δεν ξέρω πως είναι από γεύση αλλά από χρώμα είναι υπέροχο!! Θέλω κι εγώ μωβ πατατούλες!!! Καλές γιορτές!!

    ReplyDelete
  16. haha, filenada twra to eida to comment :D
    ksereis gia poion psinetai, e?

    ;*

    ReplyDelete
  17. Όμορφος ο μωβ πουρές!
    Όμορφα φωτογραφημένο το σύνολο!
    Συγχαρητήρια.

    Καλές γιορτές

    ReplyDelete
  18. Thank you all! Φιλιά και καλά Χριστούγεννα!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...