Sunday, February 26, 2012

Mια νόστιμη σούπα με παντζάρια / Beets soup




Ντίαρ Ντάιαρι,

as we speak, είμαι σε ένα απίστευτα όμορφο καφέ στο West Village, απέναντι από το πρώτο σπίτι που έμεινε ο Bob Dylan (credits στη φίλη μου την Ανθή που το βρήκε και πήγαμε παρέα το καλοκαίρι που είχε έρθει).

Είμαι βυθισμένη σε μια πολυθρόνα, έχω μια ζεστή κούπα Latte Tiramisu (ναι, ακόμα και αυτό είναι δυνατό...), το laptop μου, ωραία μουσικούλα και καλή παρέα... Αλλά και μόνη μου θα έρθω σίγουρα, είναι όμορφα και όσοι είναι εδώ είτε διαβάζουν, είτε δουλεύουν στο laptop, είτε κουβεντιάζουν ήσυχα.

Σήμερα η μέρα ήταν μεν κρύα αλλά είχε ήλιο, και η βόλτα στις παλιές γειτονιές της Νέας Υόρκης με γέμισε εικόνες.

Σε αυτό το χαλαρό mood λοιπόν, θα σας δώσω μια εναλλακτική για τα πατζάρια που τελευταία έχω ξεκινήσει να τα τρώω.

Πατζάρια...σούπα. Τόσο εύκολη, αρωματική και χορταστική.


1. Ψήνουμε ή βράζουμε τα πατζάρια.
2. Τα αλέθουμε στο blender.
3. Μεταφέρουμε τα αλεσμένα πατζάρια σε μια κατσαρόλα, αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε λίγο λάδι και αφήνουμε να πάρουν μια βράση.
4. Σερβίρουμε με τριμμένη φέτα ή κατσικίσιο τυρί, μαϊντανό και κρουτόν.

Επειδή ήταν μια έμπνευση της στιγμής και δεν είχα πολλά υλικά στο σπίτι, χρησιμοποίησα μόνο πατζάρια. Την επόμενη φορά όμως θα προσθέσω κρεμμυδάκι, ίσως και κανένα μπαχαρικό. Αν και μου άρεσε που κυριαρχούσε η γεύση του πατζαριού.


Τελικά σήμερα σας έδωσα ιδέα, παρά συνταγή.
Μου αρέσει πολύ να βρίσκω απλά υλικά και να τα μεταμορφώνω σε πιάτα που δεν είναι συνηθισμένα.
Ευκαιρία σ'αυτή τη δύσκολη εποχή να ξεφεύγουμε με τη φαντασία μας...

Σας χαιρετώ! Αρχίζουν τα oscars σε λίγο μου φαίνεται...

Γιορς


2 comments:

  1. Πολύ ωραία η ιδέα σου!Το χρώμα είναι τέλειο και είναι ό,τι πρέπει για τη Σαρακοστή!

    ReplyDelete
  2. Όντως είναι και νηστίσιμο (χωρίς τη φέτα), έχεις δίκιο! ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...