Saturday, September 25, 2010

Παξιμάδια με μοτσαρέλα και προσούτο / Rusk with mozarella and prosciutto



Ντίαρ Ντάιαρι,

όσοι με γνωρίζουν ξέρουν τη μεγάλη αδυναμία που έχω στη φέτα! Σε κάθε της μορφή. Τυροκαυτερή, σαγανάκι, τυρόπιτα, τυροπιτάκια, στη σαλάτα, σε φαγητό, παντού! 'Εχω και μερικούς γευστικούς συνδυασμούς που θεωρώ αξεπέραστους, μεταξύ των οποίων φέτα και σαλαμάκι (αέρος)! Χρησιμοποιώ λοιπόν πάααααρα πολύ φέτα στα φαγητά, αλλά κυρίως τη καταναλώνω σκέτη, με λίγο ψωμί. Ευτυχώς -ξαναλέω- που είμαστε 20 λεπτά περίπου από την Αστόρια και παίρνω τις ανάλογες προμήθειες! Τον τελευταίο καιρό το έχω παρακάνει με το ντάκο. Ντάκος με ντοματούλα, φέτα -ασφαλώς-, ελίτσες, λαδάκι και ρίγανη: σταθερή αξία για γεύμα στη δουλειά ή και δείπνο! 
Την τελευταία φορά που πήγαμε για ψώνια στο ελληνικό σούπερ μάρκετ πήραμε μικρά παξιμάδια.  Επειδή είχα υπερβάλει με τη φέτα εκείνες τις μέρες, έφτιαξα κάτι που θα μπορούσε -λέω εγώ τώρα- να μου αντικαταστήσει το ντάκο.
So, χρειαζόμαστε:
  • παξιμάδια
  • ντομάτα κομμένη σε κύβους (ή ψιλοκομμένη όπως θέλουμε)
  • τριμμένη μοτσαρέλα
  • λίγες φέτες προσούτο
  • λάδι
  • αλάτι
  • ρίγανη

Η συναρμολόγηση πολύ απλή. Βρέχουμε ελαφρά τα παξιμάδια, απλώνουμε πάνω τους τη ντομάτα και λίγο αλατάκι, μετά το τυρί και τέλος το προσούτο. Ύστερα λίγη ρίγανη και λαδάκι για να νοστιμέψει ακόμα περισσότερο! Και έτοιμο! Είναι ιδανικό ως σαλάτα, συνοδευτικό, ακόμα και finger food για πάρτυ! You like?

Γιορς

6 comments:

  1. Λαχταριστό!!! να πάρω ένα για τον πρωινό καφέ θα τόθελα εγώ!!!

    ReplyDelete
  2. Ax,τι μου κάνεις πρωί-πρωί? είναι το αγαπημένο μου,το ξέρεις άλλωστε!έχω ξεμείνει όμως από υλικά....αύριο επιστρέφοντας από το γραφείο αγοράζω και τα φτιάχνω.

    ReplyDelete
  3. kalispera sas kalos sas vrika
    ena exo na po ....poli laxtaristo...mmm
    kali kiriaki

    ReplyDelete
  4. Labrinoula όταν έρθεις θα σου φτιάχνω τέτοια κι άλλα πολλά!

    Thank you Ξανθή μου! Να'σαι καλά!
    Καλώς ήρθες Vasiliki! Θα τα λέμε συχνά!

    ReplyDelete
  5. Φαινεται πολυ νοστιμο . . .θα το δοκιμασω

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...