Tuesday, August 3, 2010

Ντιαρ Ντάιαρι...

Αποφάσισα να αρχίσω να καταγράφω τις μαγειρικές και γαστρονομικές εμπειρίες που αποκτώ στην κουζίνα -σχεδόν- καθημερινά, για να χω βρε παιδί μου ένα αρχείο να θυμάμαι τι φτιάχνω (φημίζομαι και για τη μνήμη μου...)
Αυτό όμως δεν είναι ένα κλασικό ημερολόγιο, που γράφεις τα σώψυχά σου και παρακαλάς να μην πέσει σε λάθος χέρια! Είναι ένα ανοιχτό ημερολόγιο για όλους όσους έχουν την περιέργεια, το μεράκι και την όρεξη να δοκιμάζουν νέες, παλιές, γνωστές ή κατά φαντασία μαγειρικές δημιουργίες! Πολλές από αυτές θα εκτυλίσσονται σε διαφορετικές κουζίνες πέρα από τη δική μου, κουζίνες καλών φίλων, φιλενάδων ή της μαμάς μου!
Μπορεί να καταγραφούν και ορισμένες απόπειρες που δεν έχουν στεφθεί με άκρα επιτυχία, αλλά τι να κάνουμε, όλα είναι στο πρόγραμμα! Τέλος, μπορεί να αναφέρω πολλές φορές τη Νέα Υόρκη (ελπίζω όχι τόσο ώστε να σας ζαλίσω) επειδή μένω εδώ. Δεν έχω αμερικανοποιηθεί όμως ακόμα, οπότε κυρίως θα δείτε ελληνικές συνταγές (γιατί έχουμε την καλύτερη κουζίνα) με μερικές ξένες πινελιές!

Καλή μας όρεξη και καλές περιπέτειες!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...