Thursday, March 14, 2013

Πώς να φτιάξετε μόνοι σας μαυροπίνακα!/Chalkboard Frame (DIY)



Ντίαρ Ντάιαρι,

θυμάστε πριν λίγες μέρες το μενού με τις πίτσες που το είχα γράψει σε έναν μαυροπίνακα δικής μου κατασκευής? Ήρθε η ώρα να σας πω πώς τον κατασκεύασα, να σας δώσω βήμα-βήμα φωτογραφίες της κατασκευής, αλλά και τα υλικά που χρησιμοποίησα!

Μόνο 3 υλικά χρειάζεται να έχετε για να φτιάξετε έναν μίνι μαυροπίνακα για τον τοίχο, για την είσοδο, για την κουζίνα, ή ακόμα και για να κάνετε δώρο σε κάποιο φίλο ή φίλη που θα εκτιμήσει το ταλέντο σας!

Θα χρειαστείτε:
  1. Μια κορνίζα. Μπορεί να είναι ξύλινη, πλαστική ή μεταλλική. Φτηνή ή ακριβή. Παλιά και ξεχασμένη σε κάποιο ντουλάπι, να μοιάζει παλιά (vintage), ή να είναι καινούργια και αστραφτερή. Μικρή ή μεγάλη. Εσείς διαλέγετε με βάση το χώρο και το γούστο σας!
  2. Αυτοκόλλητο χαρτί μαυροπίνακα σαν αυτό εδώ που βρήκα στο Amazon μόλις 7 δολλάρια. Αν και έχω φτιάξει ήδη 2 κορνίζες με αυτό, μου έχει περισσέψει πάρα πολύ ακόμη!
  3. Κιμωλίες! Άσπρες ή χρωματιστές! Εγώ διάλεξα έναν μαρκαδόρο υγρής κιμωλίας, επίσης πολύ φτηνό, επειδή είχε πολύ καλές κριτικές. Αργότερα δοκίμασα να γράψω και με κανονική κιμωλία μα δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη...
Προτίμησα το αυτοκόλλητο χαρτί παρά το σπρέι που μετατρέπει τις επιφάνειες σε μαυροπίνακα πρώτα και κύρια επειδή δεν συμπαθώ τα σπρέι. Δεν είναι φιλικά με το περιβάλλον και γι'αυτό τα αποφεύγω. Έπειτα δεν έχω κάποιο εξωτερικό χώρο που να μπορώ να χρησιμοποιήσω για να "ξεκάσω" μια επιφάνεια... Για μέσα στο σπίτι ούτε λόγος!


Οπότε, πάμε βήμα-βήμα!

Βήμα 1: Αγοράστε μια κορνίζα (ή ανακυκλώστε μια παλιά σας)


Βήμα 2: Βγάλτε το τζάμι από την κορνίζα.


Βήμα 3: Κόψτε ένα κομμάτι από το αυτοκόλλητο χαρτί, αρκετά μεγάλο ώστε να περισσεύουν 2 εκατοστά από τις άκρες της γυάλινης επιφάνειας.





Βήμα 4: Κολλήστε το χαρτί πάνω στη γυάλινη επιφάνεια. Διπλώστε προς τα μέσα τις άκρες, όπως φαίνεται παρακάτω στη φωτογραφία.


Βήμα 5: Με τα δάχτυλά σας "σπρώξτε" τις φυσαλίδες αέρα, που πιθανόν έχουν εγκλωβιστεί μεταξύ του χαρτιού και του γυαλιού, προς τις άκρες. Είναι πανεύκολο και μπορεί να γίνει απλά και μόνο με το χέρι σας.


Βήμα 6: Βάλτε το τζάμι στη θέση του μες στην κορνίζα. Έτοιμο για να γράψουμε! Και το φτιάξαμε μόνοι μας!


Βήμα 7: Για να σβήσουμε την υγρή κιμωλία χρησιμοποιούμε χαρτί κουζίνας ελαφρώς βρεγμένο.



Θυμηθείτε ότι χρησιμοποιήσα:
  1. Αυτοκόλλητο χαρτί μαυροπίνακα
  2. Μαρκαδόρο υγρής κιμωλίας
  3. Κορνίζες!

Επειδή μπορεί αυτά τα 2 υλικά να μην αποστέλλονται στην Ελλάδα από το αμερικάνικο amazon, έψαξα για εσάς στο αγγλικό και βρήκα αυτά εδώ τα παρόμοια υλικά που πιστεύω πως κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά! Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε!


Ένα board έγινε δωράκι στην καλή μου φίλη, κι ένα άλλο ήδη στολίζει την είσοδο με μηνύματα καλωσορίσματος και τις αγαπημένες μου φράσεις.

Ενίοτε γράφω και το μενού της ημέρας όπως ξέρετε :)

Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμος αυτός ο μίνι οδηγός!
Σας φιλώ για την ώρα!

Γιορς,
Τζενούλα


14 comments:

  1. Οτι θα ήταν τόσο εύκολο, ούτε που το φανταζόμουν!!! Τέλειο πόστ και το περίμενα πως και πως!!

    Φιλιά Τζενούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά Χρυσαυγή μου!

      Delete
  2. Μια φίλη αγόρασε μπογιά μαυροπίνακα κι έφτιαξε κάτι υπέροχα καπάκια στα βαζάκια της κουζίνας της, θα μπορούσα άραγε να βάψω το τζάμι με αυτή τη μπογιά με ενδιαφέρει πολύ μια τέτοια ιδέα προκειμένου να γράφω τι είδους μαρμελάδες και γλυκά έχει πάνω στο τραπέζι που τα έχω.
    Πολύ ωραία ιδέα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια ιδέα Ξανθή μου! Κι εγώ θέλω να το κάνω για τα μπαχαρικά μου, αλλά θα κόψω ταμπελάκια από το αυτοκόλλητο χαρτί και θα τα κολλήσω. Πιο εύκολο για μένα από το να βάφω!

      Delete
  3. Το περίμενα αυτό σου το ποστ! Πρέπει να ψάξω να βρω τα υλικά ASAP!
    Αυτό που λέει και η Ξανθή είναι φοβερή ιδέα, για τα βαζάκια της κουζίνας. Έχω δει να τα πουλάνε εδώ χρυσάφι αλλά μπορείς να τα φτιάξεις και μόνος σου.
    Ευχαριστούμε Τζένη!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μια από τα ίδια και εδώ! Το Anthropologie έχει υπέροχα βαζάκια 12 δολάρια το ένα! Έλεος! Σύντομα θα φτιάξω τα δικά μου για τα μπαχαρικά! Φιλάκια!

      Delete
  4. Εξαιρετική ιδέα!!! Πολύ ωραία!!!:)

    ReplyDelete
  5. Α, θα το φτιάξω και θα διακοσμήσω την κουζίνα μου! Thanks!!!!

    ReplyDelete
  6. Όσο ζω ... μαθαίνω!
    Κι' αυτό που κάνει πιο ενδιαφέρουσα την γνώση, Τζένη μας, είναι πως κάποια πράγματα, μπορούν να γίνουν τόσο μα τόσο εύκολα!!!
    :-)))

    ReplyDelete
  7. Δεν χρειαζεται να φτιαξω τον πίνακα
    μια που εχω εναν δωρο με τις pizzes του προ-προηγούμενου post χα χα!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραία ιδέα! Έχω δει πολλές ιδέες με μαυροπίνακα αλλά όχι με κορνίζα και μου άρεσε πολύ! Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Ανακάλυψα το μπλογκ σου από την μαμαλίγκα του Donkey and the carrot! Φαίνεται υπέροχο! Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  9. Φανταστική ιδέα!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Ωραία ανάρτηση Τζένη
    Δεν ήξερα πως υπάρχει αυτοκόλλητο μαυροπίνακα..πολύ καλό.

    Ευχαριστούμε Τζένουλα :))

    Φιλιά

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...