Sunday, December 18, 2011

Let's go to...Eataly!




Ντίαρ Ντάιαρι,

το Eataly είναι μια από τις αγαπημένες μου γωνιές στη Νέα Υόρκη.
Είναι ένα πολύ μεγάλο σούπερ μάρκετ με:
ιταλικά προϊόντα,
καφετέριες,
gelataria (παγωτάκια, αλλά δεν είναι για μένα αυτήν την εποχή, είμαι άρρωστη εδώ και δύο εβδομάδες!),
πιτσαρία,
φούρνο,
αλλαντικο-γωνιά,
τυρογωνιά,
εστιατόριο για χορτοφάγους, για κρεατοφάγους, για θαλασσινούς τύπους...
Έχει απ'όλα!
Μπαίνεις μέσα και δεν ξέρεις τι να πρωτοκάνεις.

To μόνο αρνητικό, είναι ο πολύς κόσμος. Βέβαια εγώ πηγαίνω μόνο σαββατοκύριακο που έχω χρόνο. Ίσως τις καθημερινές να είναι πιο χαλαρά...

Άντε να σας πάω μια βόλτα, στον πάγκο με τα ψάρια και τα θαλασσινά...

Ψάρια ολόκληρα, και φιλέτα --> το αγαπημένο μου! Ποιός καθαρίζει?
Το καλύτερο ψάρι που έχω βρει μέχρι στιγμής λέγεται halibut και σας έχω συνταγή μούρλια στο μέλλον!



Clams, oysters και λοιπά θαλασσινά και αφροδισιακά! Και η ποικιλία μεγάλη!




Κρέατααααα... Εδώ κι αν έχει ποικιλία.




Και η κλασική Porterhouse. Να τρώει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει.
Άμα σας κάτσει καμιά τέτοια μπριζολίτσα (χοχο), τσιμπήστε τη μεριά με το λιγότερο κρέας. Είναι το πιο νόστιμο! Από εκεί βγαίνει το φιλέ μινιόν.


Και μια πανοραμική καθώς πηγαίνουμε στο μέρος με τα ζυμαρικά....
Μα τι Eataly θα ήταν, αν δεν είχε μακαρόνια. Πολλλλά μακαρόνια!







Και το καλύτερο όλων!
Φρέσκα ζυμαρικά!







Προχτές που πήγαμε δεν πήραμε μακαρόνια γιατί σε λίγο φεύγουμε για Ελλάδα.
Μόλις επιστρέψουμε όμως, έχω πάρει κατευθείαν ραβιόλι γεμιστά!

Για τη συνέχεια, πολλές σάλτσες, λάδι, βαλσάμικο, από κάθε γωνιά της Ιταλίας!












Στο Eataly μπορείς να βρεις και τρούφες! Άσπρες και μαύρες, και φυσικά... πανάκριβες! Ειδικά οι άσπρες που είναι και πιο δύσκολο να βρεθούν. Σχεδόν 10 δολάρια το γραμμάριο!
Και υπολογίζεται ό,τι χρειάζονται περίπου 5 γραμμάρια ανά άτομο για μια συνταγή...
Από τα πιο ακριβά προϊόντα που υπάρχουν στον κόσμο! Και τα πιο νόστιμα ασφαλώς...
Εγώ πάντα ρίχνω μια κουταλίτσα λάδι τρούφας σε όλα τα φαγητά, και τα άτιμα βγαίνουν πιο νόστιμα...





Ιταλικές μπύρες, αναψυκτικά, γκαζόζες σε όμορφα μπουκάλια, με όμορφες ετικέτες... Είναι για χάζεμα...








Κοντεύουμε στην έξοδο. Μια στάση στα λαχανικά πρώτα?


Μίλα μου για μήλα...



Μανιταράκια κανείς? Μεγάλη ποικιλία, δεν μπορείτε να πείτε.


Ομοίως στις πατατούλες. Όχι μια και δυο. Μικρές, μεγάλες, κόκκινες, κίτρινες, μωβ, γλυκές, οργανικές...



 Baby green squash! Μικρό κολοκυθάκι. Δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο.


Δεν βρήκα την έξοδο ακόμα. Μύρισα τα τυριά και κόλλησα....



ωχ, έχει και αλλαντικά....


Καλά, άντε ας φύγουμε.
Με βαριά καρδιά κάθε φορά.
Μπορώ να ζω εκεί μέσα?

Γιορς

7 comments:

  1. Τζένη μου να είσαι καλά που έστω και μ΄αυτό το τρόπο μας ταξιδεύεις σε μέρη που εγώ προσωπικά θα ήθελα πάρα πολύ να βρήσκομαι.Σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία κι ευτυχία,φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  2. H χαρά της μαγείρισσας εκεί !!!!

    Καλές γιορτές

    ReplyDelete
  3. Μια ευχή σου εύχομαι για τον καινούργιο χρόνο
    Την πόρτα σου να τη χτυπά η ευτυχία μόνο!

    ReplyDelete
  4. καλά μας πέθανες λέμε με τις φωτό...τι είναι μάνα μου τούτο...ο παράδεισος του μάγειρα...και όχι μονο!!!
    πραγματικά καταπληκτικές οι φωτογραφίες...

    Ευχές πέρασα να αφήσω...για ότι καλύτερο...Χρονια πολλά καλά και ευλογημένα...

    ReplyDelete
  5. Φοβερές φωτογραφίες!!!
    Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!

    ReplyDelete
  6. Καλή Χρονιά Τζένη μου!!
    Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι με υγεία πάνω απ'όλα και προσωπική ευτυχία!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας! Kαλή χρονιά σε όλους! Ροδάνθη, Conna, Λάμπρο, Έλενα, Νατάσα, Μάγδα, να έχετε μια ευτυχισμένη χρονιά, γεμάτη υγεία, καλή διάθεση, δημιουργικότητα και αγαπημένους ανθρώπους γύρω σας!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...