Friday, July 29, 2011

Καβούρια και θαλασσινά / Joe's Crab Shack (Pittsburgh, PA)


Ντίαρι Ντάιαρι,

η νέα μου αδυναμία από τότε που ήρθα στην Αμερική είναι τα crabs. Κing crabs ή Snow crabs. Και άλλα να'ναι δεν έχω πρόβλημα. Έχω κόλλημα! Το κρέας τους είναι πιο νόστιμο από τον αστακό! Τα συνοδεύουν και με ένα κολασμένο clarified βούτυρο και δεν μπορείς παρά να κολλήσεις τρελά με τα crabs...

By the way, εδώ στην Αμερική το ίδιο κολασμένο βούτυρο το περιχύνεις πάνω στα pop corn στο σινεμά. Και είναι ικανό να σε βγάλει από την αίθουσα στη μέση της ταινίας για να πας να ξαναβάλεις.

Στο Pittsburgh λοιπόν, πήγαμε στου Joe :)
Αλυσίδα με θαλασσινά...
Όμορφο μαγαζί, με άκρως θαλασσινό theme, υπερφορτωμένο με διάφορα αντικείμενα παντού...


Στην αρχή μας έφεραν τα κουβαδάκια μας για τα τσόφλια, ένα ρολό κουζίνας για το πασάλειμμα...


Τα σύνεργα για την εγχείρηση και μια σαλιάρα που δίνουν πάντα στα θαλασσινά...

Ξεκινήσαμε με τηγανητά καλαμαράκια που μας αρέσουν πολύ επειδή στο σπίτι δεν τα φτιάχουμε. Εδώ τα συνοδεύουν πάντα με μια κόκκινη σάλτσα, πολύ νόστιμη. Αλλά εγώ πάντα προτιμώ μόνο το λεμονάκι...


Και ήρθε ο δικός μου κουβάς! King crabs και αστακός. Πατάτες και καλαμπόκι στο βάθος του κουβά... Δεν έχω λόγια! Μιαμ μιαμ!

Για crabs και γαρίδες σαγανάκι μπορώ να πασαλειφτώ μέχρι τον σβέρκο, δεν με νοιάζει!
Και το λέει αυτό άνθρωπος που για να φάει παϊδάκια πρέπει να τον ταΐζουν στο στόμα! (I know, απαράδεκτη).



Να και ο κουβάς του Bill, ο οποίος έκανε κυρίως focus σε scallops (χτένια) και oysters (στρείδια). Το decor με το διχτάκι με τρελαίνει!



Αυτά λοιπόν από Pitt. Ένα μόνο post μου μένει από το ταξίδι μας στο Pittsburgh, που είναι και το καλύτερο γιατι φτιάχτηκε με πολλή αγάπη!

Άντε και μετά θα επανέλθω με την καλοκαιρινή ΝΥ και με διάφορα καλούδια που έχω φτιάξει τόσο καιρό αλλά δεν έχω προλάβει να ανεβάσω!

Φιλάκια!
Γιορς

2 comments:

  1. Καλώς σε βρήκα! Και εγώ καινούρια σε αυτη την Ηπειρο, ηρθα πριν λίγους μήνες στο Τορόντο.
    Και εδώ τα καβούρια είναι top. Τα λατρεύω!
    Να περνάς πάντα καλά!

    ReplyDelete
  2. Τέλειο το περιβάλλον του μαγαζιού!
    Όσο για τον κουβά με τα καβούρια, κι' εγώ τα ίδια θα έκανα στην θέση σου καλή μου...κι ας με κοίταζαν όλοι μέσα στο μαγαζί!
    Αν δεν βάλεις χέρι, τέτοια φαγάκια δεν μπορείς να τα ευχαριστηθείς :-))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...