Sunday, September 11, 2011

Επτά / Seven


Γύρισα από τις "διακοπές". Εντός εισαγωγικών γιατί δεν διέκοψα και πολλά. Καλά ήταν, αλλά δεν ήταν οι διακοπές που ήθελα και περίμενα ένα χρόνο. Και το δυσκολότερο είναι τώρα που γύρισα, μην έχοντας χαρεί πολλά, μην έχοντας ξεκουραστεί. Ίσως είναι υπερεκτιμημένες οι διακοπές, δεν ξέρω. Ίσως πρέπει να ξεκουραζόμαστε όποτε βρούμε ευκαιρία, τα σ/κ, ένα βράδυ με κρασάκι στο αγαπημένο μας μέρος, μια μέρα στο πάρκο με ένα βιβλίο. Θα το προσπαθήσω τώρα λοιπόν μήπως κι έρθω στα ίσια μου.

Έχω πολύ καιρό να γράψω. Έχω πολλές συνταγές, πολλές φωτογραφίες, πολλά μέρη που επισκέφτηκα. Θα ξεκινήσω όμως τη νέα σχολική χρονιά (ακαδημαϊκή για μας πλέον), με το ποστ των επτά.

H φίλη μου η crispy από το as crisp as it gets με κάλεσε να παίξω το παιχνίδι "Η λίστα των επτά".
Να ψάξω λοιπόν να βρω ανάμεσα στα ποστ που έχω κάνει:
  • το πιο όμορφο, 
  • το πιο δημοφιλές, 
  • το πιο αμφιλεγόμενο, 
  • το πιο χρήσιμο, 
  • το πιο πετυχημένο που δεν το περίμενα,
  • αυτό που δεν έλαβε την απαραίτητη προσοχή,
  • αυτό για το οποίο είμαι περήφανη.
 Πάμε λοιπόν. Ευκαιρία να θυμηθώ τι έχω κάνει εδώ και ένα χρόνο!

1. Η πιο όμορφη ανάρτηση


Αχ έχω πολλές... Αυτές από Saint Lucia, τα βραδινά γλυκάκια μου...
Θα καταλήξω όμως σε αυτή:

Pancakes with berries and chocolate drops
Πρώτα απ'όλα επειδή είμαι γλυκατζού. Δεν θα μπορούσε το αγαπημένο μου ποστ να μην είναι γλυκό. Δεύτερον επειδή τα pancakes αυτά τα φτιάξαμε μαζί με τον Βασίλη. Και μου θυμίζει τα πρωινά σ/κ που τα περνάμε μαζί. Δεν έχω καλύτερο! Ίσως είναι ένα πράγμα που με ξεκουράζει...

2. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση


Τυρόπιτα κουρού / "Kourou" cheese pie
Έτσι λένε τα στατιστικά. Και γιατί όχι? Εύκολη η συνταγή, αγαπημένη η τυρόπιτα, και φαίνεται και λαχταριστή στη φωτογραφία. Σας άρεσε πολύ φαίνεται :)

3. Η πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση

 
Sushi: California roll 
Εάν δεν είναι αυτή αμφιλεγόμενη ανάρτηση ποιά είναι? Το sushi είναι πολύ δύσκολο φαγητό και δεν αρέσει σε όλους. Πρώτα απ'όλους σε μένα. Αλλά τι να λέει, η τέχνη είναι τέχνη και είναι challenge. Και νιώθω και λίγο proud που το έφτιαξα!

4. Η πιο χρήσιμη ανάρτηση


Quiche Lorraine
Νομίζω πως είναι η πιο χρήσιμη ανάρτηση επειδή έχει τη βάση για τις quiche. Επειδή έχω μνήμη χρυσόψαρου, κάθε φορά που θέλω να φτιάξω quiche εδώ ανατρέχω. 

5. Η ανάρτηση της οποίας η επιτυχία με ξάφνιασε

Θα κάνω λίγο cheat, το παραδέχομαι. Θα πω δύο σε αυτή την κατηγορία.
Δεν μπορώ να διαλέξω μόνο μια...


Μοσχαρίσιο kebab και πικάντικη σως γιαουρτιού / Beef kebab with spicy yogurt sauce


Τάρτα λεμόνι / Tarte au citron

Και τα δύο τα χάρηκα πολύ και όταν τα έφτιαχνα και όταν τα απολάμβανα. Δεν περίμενα όμως να αρέσουν τόσο πολύ. Είναι και τα δύο μέσα στα 10 most popular posts και ακόμα απορώ γιατί!

Το kebab, σιγά το δύσκολο. Μάλλον τα κάνει μιαμ-μιαμ η φωτογραφία.
Η τάρτα λεμόνι, αρκετή ξινίλα (αλλά μου αρέσει πολύυυυ). Δεν περίμενα ότι θα αρέσει και σε άλλους!

6. Η ανάρτηση που δεν έλαβε την προσοχή που της άξιζε


Mexican lunch!
Μάλλον δεν είναι πολλοί fans των πικάντικων. Κι όμως το lunch εκείνης της ημέρας ήταν αξεπέραστο...

7. Η ανάρτηση για την οποία είμαι περήφανη

Κι εδώ θα παίξει cheatάκι. Θα πώ δύο.


Τάρτα με αχλάδια / Pear tarte
Μόλις είχα πάρει τη φόρμα για τάρτες. Ο Βασίλης είχε παραγγείλει αχλαδόπιτα. Την έφτιαξα, τη στόλισα έτσι ωραία, και την εξαφανίσαμε. Και ήμουν και στις αρχές μου... Χαίρομαι που τη βλέπω!


Chocolate-caramel cupcakes
Γιατί, είναι καλύτερα ta cupcakes του Magnolia Bakery? Μη σας πω ότι ήταν και πιο ζουμερά...
Έλιωσα και την καραμέλα από πάνω (αν κ δεν είμαι fan καραμέλας), και γλύφαμε τα δάχτυλά μας.

Θα επανέλθω συντόμως.
Γιορς

4 comments:

  1. Η κάθε μία ανάρτηση όπως πάντα ξεχωριστή και υπέροχη παρουσίαση!
    Επιτέλους και ένα ενδιαφέρον παιχνιδάκι στην μπλογκόσφαιρα!
    Σε φιλώ, καλό φθινόπωρο!
    Yγ. Την προηγούμενη ανάρτηση με τις γαριδομακαρονάδες.. την χαζύω 1 ώρα!

    ReplyDelete
  2. Thank you Eva gia to comment! Na'sai kala!

    ReplyDelete
  3. Χαχαχα! Σ' αγαπώ!!!!!!!!!!! Ντερλίσιους ποστ!!!

    ReplyDelete
  4. Thank you phoebάκι! Φιλάκια!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...