Monday, December 9, 2013

Pike Place Market - Seattle part 5


Ντίαρ Ντάρι,

αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση για το Seattle. Όχι πως δεν έχω άλλα να πω και να δείξω, μα κάπου πρέπει να σταματήσω για να επανέλθω στα μαγειρικά μου επιτεύγματα!

Δεν μπορώ λοιπόν να αφήσω το Seattle χωρίς να σας πω για το Pike Place Market, που είναι το δεύτερο αγαπημένο μου μέρος της πόλης (το πιο αγαπημένο μου είναι η Public Library!)

Το Pike Place Market είναι μία από τις πιο παλιές αγορές. Ξεκίνησε το 1907 και η αγορά είναι ανοιχτή καθημερινά μέχρι και σήμερα.
Στεγάζεται σε ένα κτίριο με πολλά επίπεδα, το οποίο βρίσκεται πάνω σε ένα λόφο. Από τη μια μεριά είναι στο επίπεδο του δρόμου, ενώ από την πίσω μεριά στον 3ο όροφο. Είναι γεμάτη με φούρνους,, ψαραγορές, ανθωπολεία, μανάβικα, μέχρι βιβλιοπωλεία, τουριστικά μαγαζάκια και εστιατόρια.

Όλη η γειτονιά γύρω από το "Pike Place Market" σφύζει από ζωή, φωνές, σπρωξίματα. Εκεί άνοιξε το πρώτο κατάστημα Starbucks το 1971, εκεί βρίσκεται το Beecher's με τα αμερικάνικα τυριά, κι εκεί θα βρει κανείς το γνωστό ρώσικο φούρνο Piroshky Piroshky.

Κι έχει τόσα άλλα μέρη, κρυμμένα και φανερά που δεν μπορώ να τα θυμηθώ όλα!





Από ψαρικά στο Seattle άλλο τίποτα! Εκεί βρίσκεις το γνωστό Dungeness Crab αλλά και στρείδια του Ειρηνικού!



Η ψαραγορά Pike Place Fish Market είναι γνωστή για την ατραξιόν "flying fish", το κόλπο που σκέφτηκε ο ιδιοκτήτης της το 1986 όταν για να σώσει την επιχείρηση και την κάνει διάσημη ξεκίνησε να "πετάει" τα ψάρια στον αέρα μόλις αγοραστούν και πάνε για τύλιγμα...

Έτσι κατέληξε να είναι τουριστικό θέαμα το να ψωνίζει κανείς ψάρια στο Pike Place Fish Market. Πηγαίνεις να αγοράσεις το μεσημεριανό, και καταλήγεις να φωτογραφίζεσαι αγκαλιά με μια ψαρούκλα, όπως η κυρία στη φωτογραφία!



Αχ, τα λουλούδια ! Λουλούδια και χρώματα παντού! Γεμάτη η αγορά από πάγκους με μπουκέτα που μοσχοβολούσαν!






Δίπλα από το κτίριο της αγοράς, άλλο ένα "αξιοθέατο". Λίγο σιχαμένο για τα γούστα μου...
Ο τοίχος με τις τσίχλες... The "gum wall".
Πολλοί στήνονταν και φωτογραφίζονταν ανάμεσα στις φτυσμένες κολλημένες τσίχλες... Μπλιααααχ...





Να και τα πρώτα Starbucks. Βρίσκονται εκεί από το 1971.




Κάποια στιγμή βρέθηκα μεσημεριάτικα στην ουρά του Beecher's για να δοκιμάσω το πιο κρεμώδες mac and cheese.
Είμαι τυχερή γιατί βρήκα εξαιρετικά αμερικάνικα τυριά στο Beecher's και πήρα για το σπίτι, αλλά και γιατί βρήκα το ίδιο μαγαζί και στη Νέα Υόρκη!



Σας είπα πως είχε ένα σωρό μαγαζάκια στην αγορά... Δείτε αυτό το ομπρελομάγαζο! 
Το πώς λάτρεψα την ομπρέλα με το Starry night του Van Gogh δε λέγεται!



Λίγο πιο δίπλα βρήκα ένα μαγαζί τεράστιο με αντίκες και vintage αντικείμενα! Το Antiques at Pike Place. Πρέπει να πήγα και τρείς φορές, και κάθε φορά που χωνόμουν μέσα χάζευα και μια διαφορετική γωνιά... Μ'αρέσουν πολύ τα vintage... σαν να προσπαθούν να σου πουν μια ιστορία παλιά...




Αυτά τα λίγα για σήμερα!

Σας φιλώ και συνεχίζω το μέτρημα για τα Χριστούγεννα!!
Μπορείτε να το δείτε εδώ!

Γιορς,
Τζενούλα

3 comments:

  1. Πάρα πολύ μου άρεσε η τελευταία ανάρτηση για το Seattle,Τζενούλα!!!!!!όπως πάντα με ταξιδεύεις!!Υπέροχη η αγορά με τα λουλούδια!!!!!!και το μαγαζί με τις ομπρέλες!!!!!όσο για το κατάστημα με τα vintage.....τι να πω????μπορώ να περάσω μέρες εκεί μέσα!!για τον τοίχο με τι τσίχλες θα πω.....Η απόλυτη τρέλα των Αμερικάνων!!!!τελευταία άφησα τα ousters,γιατί έχω ακόμα την γεύση τους μέσα μου!!!Καλημέρα κοριτσάκι μου,τα επόμενα ταξίδια σου εύχομαι να είναι ακόμα καλύτερα!

    ReplyDelete
  2. ΠΟλυ ωραιες εικόνες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Από τις ωραιότερες αγορές που έχω δει!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...