Monday, May 2, 2011

Πράσινη σαλάτα με blue cheese, ζαμπόν, καρύδι και σως από φραγκόσυκα / Green salad with blue cheese, ham, walnuts and pear cactus sauce


Ντιαρ Ντάιαρι,

υπόσχομαι μια μέρα να αφιερώσω ένα ποστ στο σούπερ μάρκετ κάτω από τη γέφυρα.
Είναι το απόλυτο σουπερ μάρκετ. Είναι η χαρά της νοικοκυράς, του μάγειρα, του περίεργου, του μικρού παιδιού, του γλυκατζή...

Πρώτα απ'όλα ο χώρος... Bridgemarket λέγεται το υποκατάστημα... Είναι κάτω από το πόδι της γέφυρας, ψηλοτάβανο, με μεγάλες τζαμαρίες που θυμίζουν σιδηροδρομικό σταθμό...

Μπαίνω μέσα και ξεχνάω να βγω! Κάνω γύρω γύρω τους διαδρόμους, μέχρι που ζαλίζομαι!

Μια μέρα που βρέθηκα εκεί, ενθουσιάστηκα με τα cactus pears. Δηλαδή αχλάδια κάκτου. Τι μου ήρθε και τα πήρα? Τα είδα, μου άρεσαν, μου άρεσε και το όνομα και τσίμπησα δύο, να δοκιμάσω τι είναι!

Γύρισα σπίτι και το έψαξα στο ιντερνετ. Ήταν φραγκόσυκα τελικά!

Για γλυκό δεν είμαστε, οπότε αποφάσισα να φτιάξω μια σως για σαλάτα!


Για τη σως χρειάστηκα:
  • το χυμό από 2 φρασκόσυκα
  • μια σκελίδα σκόρδο
  • λάδι
  • αλάτι
Τα έβαλα στο μπλέντερ και έγινε μια κατακόκκινη σως, γλυκιά από το φρούτο και νόστιμη από το σκορδάκι!


Για τη σαλάτα χρειάστηκα:
  • σπανάκι για σαλάτα
  • blue cheese τριμμένο (ροκφορ ή γκοργκοτζόλα)
  • ζαμπόν κομμένο σε λωρίδες
  • καρύδι τριμμένο
Τα υλικά είναι λίγα, αλλά ο συνδυασμός τους κάνει το αποτέλεσμα πρωτότυπο και νόστιμο!

Φανταστείτε την έντονη η γεύση από το blue cheese, τη γλυκιά γεύση από τα φραγκόσυκα, το καρυδάκι που δίνει μια άλλη υφή στη σαλάτα, και η μυρωδιά του σκόρδου! Νόστιμη σας λέω!


Απ' ό,τι βλέπετε έκανα και τα καλλιτεχνικά μου στο πιάτο!

Αυτά τα λίγα για σήμερα γιατί είμαι στεναχωρημένη. Δυστυχώς έφυγαν τα φιλαράκια μας και μας λείπουν πολύ! Περάσαμε φα-ντα-στι-κά, όπως πάντα άλλωστε. Μετράμε τους μήνες για το επόμενο ραντεβού μας...

Στα επόμενα ποστ έχω να κάνω αφιέρωμα στα brunch που χτυπήσαμε μαζί με τα παιδιά, αλλά και... tasting σε "αστεράτο" εστιατόριο της Νέας Υόρκης!

Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!
Γιορς


10 comments:

  1. Ιδιαίτερη η σαλάτα που προτείνεις! Δεν ξέρω πως θα είναι με τα φραγκόσυκα.
    Και εγώ το ίδιο χούϊ έχω όταν μπαίνω σε μεγάλα ΣΜ, αν δω κάτι περίεργο...θα βγω κουβαλώντας το!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  2. Nice! An den exoume fragkosuka me poio frouto tha mporousame na ta antikatasthsoume?

    ReplyDelete
  3. Τέλειοι οι γευστικοί συνδυασμοί, απόλυτα του γούστου μου.
    Εύγε!

    ReplyDelete
  4. @Εφη Γειά σου 'Εφη! Καλημέρα και σε σένα!
    @Maria Μαράκι δοκίμασε ρόδι ή μάνγκο. Θα ταιριάζουν πιστεύω
    @kitchenStories Να'σαι καλά! Thank you!

    ReplyDelete
  5. Βρήκα τυχαία το blog σου ψάχνοντας για συνταγή με κατσικίσιο γαλλικό τυρί και έχω κολλήσει, φυσικά έφτιαξα τη ζεστή σαλάτα με κατσικίσιο τυρί, πολύ ωραία ιδέα. Ειδικά οι συνταγές για brunch είναι οι καλύτερες!

    ReplyDelete
  6. Γειά σου Melissani! Κι εμένα οι συνταγές για brunch είναι το καλύτερό μου! Καλώς όρισες!

    ReplyDelete
  7. Πρωτότυπο...περιμένω να ακούσω για τα brunch... μ'αρέσουν και μένα..

    ReplyDelete
  8. Μου αρέσουν πολύ οι σαλάτες, ειδικά αν έχουν το κάτι... διαφορετικό!!!!! Όταν βρω φραγκόσυκα θα την δοκιμάσω σίγουρα, αν μου αφήσει κανένα ο άντρας μου γιατί του αρέσουν πολύ

    ReplyDelete
  9. Τελεια φαινεται η σαλατα σου... κι μενα μ αρεσουν τα διαφορετικα στο σαλατικο!

    ReplyDelete
  10. Ξεχωριστή και πρωτότυπη συνταγή, το κλειδί είναι τα φραγκόσυκα φαντάζομαι, τα οποία αφθονούν στην Ελλάδα το καλοκαίρι και δεν τα χρησιμοποιούμε στην κουζίνα!
    Ο συνδυασμός μου φαίνεται πολύ έξυπνος, θα το δοκιμάσω σε 1 - 2 μήνες που τα φρούτα αυτά θα είναι ώριμα!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...