Tuesday, December 7, 2010

Enchiladas με κοτόπουλο και chorizo / Enchiladas with chicken and chorizo


Ντίαρ Ντάιαρι,

όταν έχω κόσμο στο σπίτι κάνω σαν τη Monica, παραμιλάω "I'm always the hostess"! Μου αρέσει πολύ να περιποιούμαι τους φίλους και τους αγαπημένους μου - οι υπόλοιποι μένουν απ'έξω!

Την τελευταία φορά που μαζευτήκαμε σπίτι, το theme της βραδιάς μας ήταν Μex-night! Σας έβαλα ήδη στο κλίμα με το Guacamole που έφτιαξα. Για κύριο πιάτο είχα αποφασίσει να φτιάξω chimichangas, το καλύτερό μου απ'όλα τα μεξικάνικα με τορτίγιες, αλλά τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη. Ο λόγος είναι επειδή enchiladas δεν έχω φτιάξει ποτέ, και αυτό ήταν μια πρόκληση ;)
Επίσης επειδή τελευταία στιγμή τα αποφάσισα όλα και το κοτόπουλο που είχα δεν ήταν αρκετό, τις μισές τορτίγιες τις γέμισα με κοτόπουλο και τις υπόλοιπες με chorizo. Οι δεύτερες ειδικά είχαν μια απογειωτικά καυτερή δράση... :)

Τι χρειαζόμαστε (για ένα μεγάλο ταψί):
  • 8 τορτίγιες μεγάλες
  • 2 βαζάκια salsa (πχ. Old El Paso)
  • 3 στήθη κοτόπουλο
  • 2 chorizo (μεσαίου μεγέθους)
  • αρκετό cheddar ή άλλο τυρί που λιώνει
  • sour cream ή γιαούρτι
  • cilantro
Και να πόσο εύκολα φτιάχνονται:
  1. Τηγανίζουμε σε ελάχιστο λάδι τις τορτίγιες. Σκοπός είναι να μαλακώσουν και να πάρουν λίγο χρωματάκι, όχι να γίνουν ολοβούτηχτες.
  2. Σε μια κατσαρόλα ή βαθύ τηγάνι βάζουμε το κοτόπουλο, κομμένο σε μικρά κομμάτια, με λίγο λαδάκι. Μπαχαρικά δεν χρειάζονται γιατί η σάλτσα θα είναι καυτερή. Μόνο λίγο αλατάκι.
  3. Όταν το κοτόπουλο ψηθεί, ρίχνουμε στην κατσαρόλα 3/4 του βάζου salsa. Αφήνουμε ώσπου να ζεσταθεί και η σάλτσα.
  4. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 2 και 3 με το chorizo και τα 3/4 salsa του δεύτερου βάζου salsa.
  5. Γεμίζουμε μια τορτίγια κατά μήκος, με 2 κουταλιές από τη σάλτσα με το κοτόπουλο (ή το chorizo). Τυλίγουμε την τορτίγια σαν ρολό και την βάζουμε στο ταψί. 
  6. Όταν γεμίσει το ταψί μας, περιχύνουμε τις τιρτίγιες με την υπόλοιπη salsa που έχουμε κρατήσει. Στο τέλος ρίχνουμε πάνω από τη σάλτσα αρκετό cheddar.
  7. Ψήνουμε στο φούρνο για 15-20 λεπτά.
  8. Σερβίρουμε με λίγο sour cream και ένα κλωναράκι cilantro.

Είναι πολύυυυ μιαμμμμμ και αρκετά πικάντικο. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από τη salsa που χρησιμοποιείς, μεταξύ mild κai super hot υπάρχει μεγάλη διαφορά. Και η προσθήκη ενός καυτερού chorizo το κάνει ακόμα πιο spicy!

Γιορς

8 comments:

  1. Η Μεξικάνικη και Tex-Mex κουζίνες είναι οι αγαπημένες μου. Δείχνουν πολύ γευστικές οι enchiladas σου.

    ReplyDelete
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά έτσι που το βλέπω μου τρέχουν τα σάλια :))
    Καλημέρααααααα

    ReplyDelete
  3. Μμμμ...!! ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ReplyDelete
  4. Φαινεται πολύ ωραιο... δεν εχω δοκιμασει να κανω ποτε, αλλα μου... εσπειρες την ιδεα!
    Καλημερα

    ReplyDelete
  5. Όντως είναι έυκολη συνταγή και κερδίζει τις εντυπώσεις σε τραπέζι. Πολύ ωραία η ιδέα με το chorizo. Δεν έφτιαξες και κάποιες με συνδιασμό κοτόπουλου/chorizo?

    ReplyDelete
  6. Τώρα μου θυμίζεις τις -τουλάχιστον μία φορά το χρόνο- συναντήσεις με συγκεκριμένους φίλους για βραδιές chilli con carne!
    Έχουν πλάκα αυτές οι θεματικές βραδιές και πολύ νοστιμιά φυσικά!

    ReplyDelete
  7. Πω! πω! να μη μπορείς να μου στείλεις ψηφιακά εκείνο τπο κομμάτι που ..περίσεψε στο ταψί βρε παιδάκι μου! Υπέροχο φαίνεται και σίγουρα θα είναι πεντανόστιμο.

    ReplyDelete
  8. Thank you Katerina!
    Να το δοκιμάσεις Asteri, εγγυώμαι για νοστιμιά!
    Τα φιλιά μου georgia!
    Τέλεια Ελπινίκη, περιμένουμε photos ;)
    Μαίρη μου όχι δεν έκανα συνδυασμό γιατί ήξερα πως το chorizo ήταν πολύ πικάντικο και ήθελα να υπάρχει η επιλογή και για κάτι πιο mild.
    Artemis μου χει μπει κι εμένα η ιδέα για chili con carne με το που είδα τη συνταγή της evas!
    Thank you Αχτίδα! Να'σαι καλά και την επόμενη φορά θα σε υπολογίσω :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...